sextonde september


elin i bullerbyn



yes, där har jag vart idag (:
malin tiggde sällskap till vimmerby
där hon hade ett ärende att uträtta genom sitt jobb,
och jag är ju lixom snäll så jag följde med!
(hon mutade mig genom att bjuda på middag, hihi)

på vägen hem stannade vi då i bullerbyn,
jag har aldrig vart där så det var kul att se!
gjorde även ett stopp i mariannelund,
där vi köpte massa gott godis på ett karamellkokeri.


måste även lägga ut en bild på något knäppt vi såg i mariannelund..
detta är ett träd på en tomt som de verkar ha dekorerat med 
en massa slipsar utav någon konstig anledning?!
hahah, snyggt... not!



nehe, nu måste jag göra lite nytta, tvätta och annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0