godmorgon


DREAM BIG
jäkligt bra låt!

 

skall hoppa in i duschen, käka och fixa mig ordning nu
sen ska jag faktiskt till skolan ;o
jag ska sitta ett par timmar med bäckadals ettor på deras datalektion
och ta igen mitt IG, woho jättekul! men vill såklart gärna ha bort det från mina betyg..

kunde ha sluppit det om det inte vore för agneta, min gamla mentor..
jag tänkte ta igen det i slutat av trean men agneta sa att man kunde ta bort
datakunskapen från betygen, och det lät skitbra tyckte jag.
sen får jag mina betyg och där ser jag det fula IG;t iallafall,
jag tänkte att det måste blivit något fel och ringer upp agneta,
hon kollar upp vad som blivit fel och säger;
"oj, datakunskapen var visst obligatorisk..."
hmmm :/




Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag är nästan avundsjuk på dig som får gå i skolan, saknar det som fan! :P

2009-09-14 @ 19:31:59
URL: http://magnussonlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0