åttonde september

här sitter jag med min egna dator i knät,
har äntligen lagt min snålhet åt sidan och köpt mig en.
hedman övertalade mig att lägga ut lite extra på det
så nu har jag en riktigt bra dator,
en som är sjukt snygg dessutom ;D
yäääy


pratade precis med marie,
för det första har hon skickat ut mina papper till
familjer över hela london nu,
inte enbart i delen där ulrika bor.
för det andra kom vi överens om att
det behöver redigeras lite i mitt "dear family" brev
för att få familjer mer intresserade,
så det ska jag sitta med ikväll..
jag vill ju så himla gärna åka nu!!

gött att hedman fixade spotify till mig idag också!
så nu kan jag lyssna på en massa skön musik,
irriterande med all jäkla reklam dock?





Kommentarer
Postat av: Lisa

äh, det är värt reklamen på spotify, det är ju för fan gratis ;)

men fixa bilderna från dina gamla dator, vill se dem! (:

2009-09-08 @ 21:44:20
URL: http://magnussonlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0