tredje oktober

bakis idag.
usch, waaay to much to drink igår!
hade galet roligt iallafall :)
det är bra att ha låga förhoppningar på en utekväll,
det hade jag igår eftersom vi inte blev så många som det var tänkt
utan det blev bara jag och lisa.
förfestade lite på mitt rum, hihi.
tog bussen in till stan, besökte först "pipes of scotland",
där hedman jobbar. jag dog. han serverar för fan i KILT!
hahahhha, det är något han hållt hemligt för mig :o
centrum sedan där vi dansade till stängning.
trodde inte det skulle vara så mycket folk ute,
och inte så många "kändisar" heller.
men jag hade fel och det var bra!

kilt-hedman var sen gullig och skjutsade hem oss,
var väl hemma runt tretiden.
tack för igår lisafisa ♥

 

haha, en trevlig engelsman vi träffade på pipes.



KILTEN, haha. lyckades inte få någon bättre bild tyvärr.

 

hmm, sex timmars sömn förra natten och sju timmar inatt.

jag måste verkligen ta en powernap senare annars lär jag somna på bion ikväll :o

flickan som lekte med elden blir det,

som jag har längtat!

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack själv snyggo, det var superkul!

Väldigt roligt det här med London också:)

2009-10-04 @ 19:27:00
URL: http://magnussonlisa.blogg.se/
Postat av: Linda Nottemark

Hahaha det är ju Dave! xD

2009-10-12 @ 17:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0