tjugotredje oktober

Städastädastäda. Idag är det städdag, blev precis klar så sitter just nu här med en kopp te och tar det lilla lugna.
Tre våningar, tre toaletter - skrubba, damma, dammsuga, moppa. Detta gör jag varje fredag.
Och alla dessa legobitar som Miller sprider ut, helt galet!
Ska strax hänga upp tvätt nummer två för idag, sen duscha och fixa mig.
Drar mig mot norr igen, utgång står det på schemat ikväll (:
Åker dock hem sen igen, lite knasigt att övernatta hos Ulrikas familj jämt lixom.

Lite shopping blev det igår ja, spenderade väl cirka tusen spänn ^^ 
Femhundra på en snygg jeansskjorta och ett linne på Topshop sen massa krimskrams, blandannat smink, hygienartiklar, navelpiercing, paraply, chaité m.m..
Sjärten min är öm nu sedan cyklandet, hoho, Arvid du är allt förvånad nu va när jag cyklar? ;)

Åh, inatt flyger pappa & c/o mot Gran Canaria där de ska spendera två veckor, JAG ÄR AVIS!



Ha nu en riktigt trevlig helg! ♥

Kommentarer
Postat av: Sophia

Yey! See you tonight! xx

2009-10-23 @ 15:04:03
URL: http://mariaelinsophia.blogspot.com
Postat av: tilda

ååh ha en underbar helg gumman :)

Åh höll på att glömma att tacka för de fina kortet som damp ner i brevlådan för några dagar sen! blev hur glad som helst :) Tack så mkt :D saknar dig! <3

2009-10-23 @ 17:36:32
URL: http://tildusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0