tjugosjätte oktober

Nysprungen & nyduschad. Ska strax få samtal av älsklingen, jag har inte hört hans röst sen jag kom hit så det är nästan lite pirrigt ;o
Dagen har vart bra, hade hand om Miller till två, vi gjorde lite halloweenpyssel blandannat. Följde sedan honom till en kompis och cyklade sedan vidare mot Putney. Var nämligen tvungen att hitta en typ vind&regn-tät jacka för på onsdag ska jag med Reseigh och Miller till Cornwall som ligger i västra England. Vi ska stanna hos Reseighs föräldrar till lördag och det är visst jättefin natur där, berg, stränder och annat så jag hoppas på massa långpromenader :) Hittade en helt okej jacka för cirka 8 pund, kanonpris! Köpte även halloweenklädnad, hoho. Inte helt bestämt ännu vad som händer på halloween men något blir det väl iallafall.


Foton från helgen;

Oxfordstreet




Buckingham Palace




Utanför Buckingham Palace


Söta Carro


KLOCKren bild i stomen framför Big Ben




London Eye


Blonda gänget




Kvällens outfit. Ny paljettväst ^^


Kommentarer
Postat av: madeleine

kul att du har det så bra :) något avis faktiskt på dej! men saknar dej såklart!

2009-10-27 @ 19:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0