tjugonde oktober

Finns inte så mycket att skriva om just nu..
Tar som sagt hand om Miller hela dagarna. Han hade hem en kompis både igår och idag,
det som ut som det vart krig här ner de lekt klart. Helt galet vad två småpojkar kan åstadkomma!
Ganska mysigt ändå, vi går till parker och leker, bakar cupcakes och annat.
Men jag blir helt slut. Råkade somna på soffan igår när jag tittade på film med grabbarna, inte så lyckat.
Så har jag insett att jag vill bli fit med, joggade igårkväll och ikväll, måste börja hålla igång för
här är det puddings som gäller efter varje middag och det är så svårt att låta bli :o
Ne, nu ska jag ta en kopp te, lägga mig i min hårda säng och läsa i New Moon.

Nattinatti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0