tjugoandra oktober

Miller var lite känslig och så igår, det var planerat att han skulle iväg till en kompis men ville sen inte
åka om inte jag följde med. Och jag kände att jag hellre följde med dit än att sitta i huset ännu en dag. Jag känner mig lite instäng i huset nu när det är lov och Miller bara har haft kompisar här som jag tagit hand om.
Det var bra att jag följde med för det visade sig vara en halvsvensk familj. Mamman Carina är från Sverige och "jobbar" som hemmamamma. Hon kom till London som au-pair precis som jag och kom inte därifrån, hon har nu vart här i 20 år. Väldigt vanligt detdär, tänk så kommer inte jag härifrån? :o

På kvällen tog jag cykeln (som jag får låna av familjen under vistelsen här) in till Barnes där jag mötte lite folk på Sun Inn, en bar där, trevligt var det :) 

Ska hänga upp tvätt nu sen ska jag hoppa upp på cykeln igen för att ta mig in till Richmond. Behöver shoppa lite!

Kommentarer
Postat av: tilda

DU SKA KOMMA HEM PUNKT SLUT.

2009-10-22 @ 13:29:27
URL: http://tildusen.blogg.se/
Postat av: Lisa

:O var hon en desperate housewife?!

2009-10-22 @ 14:40:21
URL: http://magnussonlisa.blogg.se/
Postat av: emme

du ska hem å skaffa kusiner t wildah ;)

2009-10-22 @ 14:46:01
Postat av: Anonym

Vore kul o ha dej här hemma .....men du gör de du känner känns rätt i hjärtat när den dagen kommer ....Ha en underbar helg !!!

2009-10-23 @ 23:10:00
Postat av: elin

vem är anonym?

2009-10-25 @ 11:41:46
URL: http://givemethebliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0