tionde oktober, cirka 10.00

(Skrivet i word på väg till flygplatsen igår)

Nu är jag på väg mot Stockholm Västerås som flygplatsen heter, den ligger alltså i Västerås (förvirrande namn!).

Sitter och äter polly som Arvids mamma skickade med mig, ATT jag kommer sakna svenskt godis! Hoppas det finns ett IKEA i närheten av East Sheen, där kan jag bland annat köpa Marabou choklad ju J hihi.

 

Känns konstigt som bara den här bak i bilen, jag har egentligen ingen aning om vart jag är på väg, är jag verkligen på väg till London? Har inte fattat det än. Det kommer bli en chock för mig när jag sitter ensam på planet sen, då inser jag kanske vart jag är på väg..

 

Haft det jättemysigt de senaste dagarna. Var ungefär tio pers från förra klassen som var ute och käkade på Twin City på torsdagkvällen, gick vidare hem till Anna och hängde sen. Hon gjorde kladdkaka, det var mumsigt!

Kommer sakna vissa så hiiimla mycket!!

 

Att träffa Arvid kändes inte så konstigt som jag trott, kändes knappt att han vart ifrån Jönköping alls även att det var två månader sen han var där.

Så skönt att jag fick tid med han innan jag åkte, han är helt underbar min man.

Vi har blivit ganska vana vid distansförhållande nu, undrar om det blir så annorlunda med långdistans.. Jag tror faktiskt inte det.

 

Igårkväll kom min syster och systerdotter, jag är så glad att jag hann träffa Wildah!

Fick massa kramar och pussar, det är lycka för moster :D

Som ”avskedsmiddag” hemma beställde jag tacos, för det är godast hemma, så det blev det igår. MUMS! Och lyxfrukost imorse, kaffe, kokt ägg, juice och massa gott.

Nu är det andra bullar som gäller, jag har låga förhoppningar på matkulturen i England alltså!

 

 

Ne, nu ska jag ta över ratten en stund.

Hörs snart!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Åh, hur har du det Elin? :) Matkulturen här i England är faktiskt lite underskattad. Det är inte såå farligt! Hoppas vi kan ses någon dag i veckan eller till helgen:) Många kramar!

2009-10-11 @ 23:34:09
URL: http://mariaelinsophia.blogspot.com
Postat av: Ellen

haha, jag är jättenyfiken på hur det går för dig så du får se till att uppdatera bloggen snart igen:) så spännande ju!

2009-10-12 @ 10:12:33
URL: http://cosecarine.blogg.se/
Postat av: elin teborn

to bad, närmaste IKEA ligger i wembley elelr tottenham;)

2009-10-13 @ 23:03:36
URL: http://elinslondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0