sjunde oktober

Operationen idag är nog en av de värsta saker jag vart med om..
Jag avskyr att få och ha bedövning, idag fick jag cirka TIO bedövningsstick!!
Det värsta va i gommen där jag fick tre stick.. Många stick gjordes såklart på vänster sida
eftersom det var där cystan satt, det resulterade i att jag förlorade känseln i hela vänster
ansiktshalva, hela näsan och vänster öga?! Fruktansvärt obehagligt.

Hela ingreppet var hemskt. Cystan hade vuxit sig ända upp till näsan och de skrapade ut den,
så blev det en massa spänningar i hela ansiktet.

Imorgon ska jag göra ännu ett ingrepp, jag ska göra en rotfyllning.
En rotfyllning blir inte klart på ett besök utan vi kommer boka in en preliminär tid
runt jul då jag kommer hem. Fyfan för detta!


Tack till Linda som följde med mig hem efter operationen, skönt med lite stöd.


Kommentarer
Postat av: Linda

Det var så lite så ju! :)

blev ju ett himla bra tillfälle att umgås innan du åker nu :D

Hoppas verkligen att du kommer få det bra i London nu!! kommer spännt följa din blogg här hemma ;D

2009-10-07 @ 20:58:46
Postat av: Ulrika

När du kommer så ska jag se till att trösta dig min lilla gosiga stackare. Vill ge dig massa kram när du kommer - shit vad mysigt vi ska ha!

2009-10-07 @ 22:45:58
Postat av: Ellen

det låter inte alls kul. hatar att hålla på i munnen :S hoppas det känns bättre snart!

2009-10-07 @ 23:08:50
URL: http://cosecarine.blogg.se/
Postat av: Lisa

din stackare!

2009-10-08 @ 08:47:57
URL: http://magnussonlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0