sjätte oktober

Tandläkarbesök igår för att kolla upp en sak som oroade mig.
Jag oroade mig i onödan för den saken men fick något nytt att oroa mig för,
de såg något som inte var som det skulle och misstänkte att det var en infektion.
De gav mig en ny tid till idag klockan ett, de röntgade mig och det visade sig
att jag har en cysta i gommen. Imorgon ska jag opereras och det känns inte bra :(
Känns ju såklart bra att det upptäcktes nu och inte senare när jag är London,
men det är så olägligt ändå. Har en massa med res-förberedelserna och jag kommer ha
ont i munnen efter ingreppet och måste ta massa värktabletter...


Nu jäklar ska det börja packas på riktigt iallafall, 
inhandlade en ny resväska när jag var inne i stan precis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0