fjortonde september

Finns så mycket att berätta att jag knappt orkar blogga..
Allt går jättebra här, känner mig hemma här i huset och alla är så snälla :)

Igår var jag inne i centrala London för för första gången, it was awesome!
Jag mötte upp Ulrika vid Piccadilly Circus, och vi gick på lite sight-seeing, gick bland annat genom Chinatown och Hyde park! Blev inte så mycket shopping, lite underkläder och strumpor på Primark typ. Primark känns verkligen som Ullared alltså!
Efter ett par timmar åkte jag hem, hämtade Miller på skolan och vi följde med klasskompisen Harry och hans mamma Mel hem där pojkarna fick leka och jag tjötade med Mel, hur trevlig som helst är hon!

Nu ska jag strax in till Hammersmith för att möta upp Elin, en annan au-pair som bor här i området.
Mer sight-seeing idag (:
Vid två ska jag hämta Miller och vara barnvakt åt han hela kvällen då föräldrarna är ute på annat.
Pancake-day är det idag som han kallar det, vi ska göra svensk ugnspannkaka med lingonsylt till, han älskar visst det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0