fjärde oktober

började dagen tidigt för att åka till mamma och äta frukost.
min syster var där med och jag kände att jag ville berätta
de goda nyhetera face to face, trevligare så!
wildah var inte med tyvärr och jag har insett att jag säkerligen
inte kommer hinna träffa henne innan jag åker :´(
hon kommer ju hinna bli jättestor och fylla nästan TRE år innan vi ses!
min lilla systerdotter växer upp för fort...

ägnat resten av dagen åt flygresan, samtal med london-mamman och marie,
det är inte helt bestämt när jag åker ännu.
de ville först att jag skulle komma nu på torsdag men det blir väldigt tajt!
jag ska börja jobba på måndag så nu ser det ut som jag lämnar landet på lördag.
när jag bokat flyget och så tänkte jag att jag ska skriva mer om familjen :)


tildur var förbi här tidigare ikväll, att jag kommer sakna henne!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Vad kul att höra att du äntligen har fått en familj! Jag har följt ditt letande här på bloggen, haha. :) Kan tänka mig att det känns overkligt, men det kommer säkert bli hur bra som helst!

2009-10-04 @ 23:14:34
URL: http://cosecarine.blogg.se/
Postat av: Sanna

wow, ofta du hittade min blogg och kände igen mig, jag känner igen dig ja ;P

men åh, tack så jättemycket för tipset, jag ska absolut kolla upp det här, och vad KUL att du har fått en familj! Var någonstans är det du ska vara?

2009-10-05 @ 11:33:44
URL: http://sannagoeswest.blogg.se/
Postat av: tilda

Please don't leave me !

fan jag e så glad att du äntligen får komma iväg, men för min egenskull e de hemskt, vad ska jag ta mig till utan dig i nästan ett år ? :(

2009-10-05 @ 14:13:19
URL: http://tildusen.blogg.se/
Postat av: Sanna

jaa, jag har också lite pinsamt lätt för att känna igen människor och komma ihåg deras namn och veta massa onödiga saker om dom. men ja jo, det lutar åt england för min del också, håller på med en application form för peek-a-boo childcare men ska absolut kolla upp det du rekommenderade också! Jag gissar på att East sheen är i östra london? Öst är ju coolt med massa second hand och vintage stores o sånt (har jag fått för mig i alla fall)

2009-10-05 @ 16:50:18
URL: http://sannagoeswest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0