.

har haft en mycket mysig kväll med malin.
sushi va det planerat. vi testade faktiskt på två
olika sushi-ställen och min favorit är absolut bamboo-city bredvid SF!
sen bio då. jag säger nog att flickan som lekte med elden var helt okej..
eller den var bra, faaast män som hatar kvinnor var bättre!

jaha, som jag skrev innan så har jag äntligen fått en familj! 
tänkte att jag skriver mer om familjen imorgon eller så.
är så trött nu och sitter och försöker förstå mig på dethär
med flygbokning genom ryanair, men det går inte så bra :/
familjen vill att jag kommer snarast iallafall,
så imorgon kommer jag säkerligen boka flygbiljetten,
efter att jag samtalat lite mer med familjen!


jag kan inte förstå att det verkligen händer nu?!
OVERKLIGT.

 

 

ååh, jag önskar att ulrika vore här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0