tjugofemte oktober



För i fredags tog jag min Ben & Jerry oskuld!
Jag köpte med mig en burk "Cookie dough" till Ulrika innan vi skulle ut..
Tog första skeden, första tanken var "hmm, mjöligt?" men som sagt, det är ju kakdeg i så..
Sen blev det godare och godare och snart hade jag smält i mig nästan hela burken SJÄLV! :o Ont i magen fick jag såklart.
Trevlig var kvällen, satt mestadels på ONeals (?) en pub i Musen (Muswell Hill), som är en ombyggd kyrka. Grymt häftig pub!!

Gårdagen spenderades med Carro på och omkring Oxfordstreet. Shoppade (bl.a ett par klackskor, finally!) och gjorde massa sight-seeing.
Kanondag! Bilder kommer snart :)
På kvällen träffade jag ett gäng brudar på baren The Slug i Fulham, jättetrevligt! Carro raggade upp ett gäng engelsmän som bjöd oss på dricka, inte helt fel!
Vid elva, tror jag, tog vi tuben vidare mot Camden mot cluben Koko som jag har hört mycket om och såg fram emot jättemycket!
Var jättekissig hela tubresan på 30 min dit, ont i fötterna som bara den av de nya klackskorna och när vi kommer fram till Koko säger vakterna att det är en speciell dj där och man var tvungen att ha biljetter. Det visste vi inget om så där slutade kvällen. Ännu en lördag med ett mindre bra slut och fruktansvärt ont i fötterna..


Kommentarer
Postat av: Linda

ELIIIN JAAG SAKNAR DIGGG! :O

jag borde också ta min ben&jerrys oskuld snart (höhö) ^^

2009-10-25 @ 12:39:02
Postat av: Linda

Jäävligt snygg jeans skjorta btw :O

och det syns att du trivs :)

måste ses nåt sen när du väl kommer hem igen :D

2009-10-25 @ 12:40:29
Postat av: tilda

Åhh så söt du e :) riktigt fin skjorta & sminkning ;) Saknar dej :(

2009-10-25 @ 16:18:18
URL: http://tildusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0