Wiiie

INTERNETET FUNKAR HOS JASON :D
I'm so happy!! Pratar med älskling på skype :D:D


Här kommer lite bilder från de senaste dagarna;




Stickad tröja och gummistövlar, charity shop


Några av Richmond-fynden, jeans £15, väska £7, sjal £2,
Benjamin Button för endast £3! Och svenska The Hives skiva till Reseigh och
Martin i julklapp för de gillar dom :)


Jag köpte även en liten julklapp till Wildah igår, men den kan jag ju inte avslöja :)
Och idag hittade jag den perfekta julklappen till lilla Miller, han är nämligen helt galen
i Simpson och idag fann jag Simpson The Movie i en charity shop för endast £2, kanon!



Kommentarer
Postat av: elin teborn

hehe jadå:P

ohyes självklart!!! kanske inte på premiärdagen men ska se den, lätt!!:)

'robert va här i london förra onsdagen btw...:P

2009-11-17 @ 20:46:01
URL: http://elinslondon.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Haha, jag måste bara anmärka på att SIMPSONs inte är så barnvänligt.. egentligen (: Är det OK med mamman? Sjysst att du börjat få koll på alla klappar!! Och fina saker du hittat. Var köpte du Button-filmen?

PUSSSSSS<3

2009-11-18 @ 20:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0