tjugofemte november

För igår var det bara en månad kvar till julafton ♥

Imorgon minsann, då är det dags att börja öva, öva inför Barnes&East Sheens vackra luciatåg!

Vi är ett gäng som ska lussa runt under luciahelgen, jag ska troligen vara tomte. Det ska bli VÄLDIGT spännande att se hur engelsborna reagerar när de öppnar dörren och hör våra vacka stämmor!! :D


Jag har nyligen lagt Miller. Jason jobbar över och jag har badat ungen, läst saga och nattat honom för första gången och det gick bra :D Var lite orolig, trodde han skulle grina en massa när han inte hade varken mamma eller pappa, men han somnade direkt efter jag med min fina svengelska läst en bok för han.

Sitter just nu på msn och camar med Patrik, eller ska jag kalla dig "Livets man" kanske? Jag säger bara; JULDAGEN! Som jag längtar!

Jag vill att Jason kommer hem nu så jag kan gå till Reseighs place och sova! Jag har gått och blivit superdunderförkyld, blir så seg och trött då. Men jag får hålla ut till cirka halv elva, uuuscha mig.

I helgen kommer Cecilia till London igen, då ska vi hitta på massa roligheter är det tänkt :)


Kommentarer
Postat av: Ellen

Svar: självklart är jag väldigt sugen på att åka till Italien, ingen tvekan! Det är mitt absoluta drömland =) Men det finns ju också saker här hemma som får en att stanna, så att säga.. ;)

Skulle ju helt klart vara en superupplevelse, det är jag säker på !

2009-11-26 @ 10:24:11
URL: http://cosecarine.blogg.se/
Postat av: putte

Haha lätt att han e livets man;)

2009-12-07 @ 23:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0