sextonde november

Allt ar sa javla upp&ner just nu. Anda sedan de separerade har det vart jobbigt, nastan matt lite daligt over att vara har, fatt tankar som "kanske ska man leta ny familj..", men jag gillar Reseigh sa himla mycket och det finns sa mycket positiva saker har som jag sakerligen inte kommer ha hos andra familjer och gallande seperationen kommer det ju saklart bli battre med tiden, det ar lixom pa battringvag nu.. Men att inte ha internet ar fordjavligt! Reseigh vet annu inte nar vi kommer fa det, det ar inte bestallt och nu har vi vart utan det i snart tre veckor..
I helgen fick Jason sitt bredband, det gjorde mig lite positiv och jag och Arvid planerade att vi ikvall klockan sju skulle ses pa skype. Klockan sju kommer jag till Jason, vi borjar installera internetet, en timma senare ger vi upp - internetfanskapet har funkar inte att koppla upp till min data IGEN, nu med nytt modem och allt :S
Jag sitter just nu pa Jasons dator som jag fick installera MSN pa och nar jag val kommer in klockan halv nio ar Arvid inte inne langre :( Han har inte pengar pa mobilen heller sa han har skrivit om det.. Detta gor mig verkligen inte gladare mitt i all hemlangtan!
Igar fick jag iallafall hora min alsklings rost en stund da Reseigh var snall och tillat mig ringa honom.
Aaah, vad jag saknar dig Arvid <3 Om 1manad och 2 dagar ar jag i din famn.


Om man ska forsoka lata lite positiv kanske?
Helgen var kanon! Utgang i fredags som sagt och sedan spenderade jag resten av helgen med bastaste Ulrika :)
Vi mottes upp i city, gick in i ett par butiker och har nu annu nagra julklappar klara. Tog sen bussen till South Kensington dar vi besokte ett par museeum, V&A (Victoria & Albert), inte sa mycket att haa tycker jag, och sen Science museeum som var lite intressantar. Akte vidare hem till mig dar Reseigh och Martin gjort middag till oss alla fyra, de kallade det italiensk kvall da de gjort pizza och vi drack italienskt vin till :) hihi mumma pa det! Sa himla trevligt var det, vi satt och pratade i flera timmar, jag gillar verkligen Reseighs kille och ser fram emot att han flyttar in till oss i typ februari!
Efter det chillade vi i min stenharda sang, sag pa film och at Marabou, winter edition. Aah sa god den var! Tack Rasmus :D
Pa sondagen tod vi en och en halvtimmas promenad i Rickmond Park som ar Londons storsta park (tror jag), den ligger bara 5 min fran mig och jag har inte vart dar forrans nu :o Dar gar det massa renar och algar fritt bredvid en typ, riktigt haftigt!
Sen second-hand shoppade vi lite, vi har nastan tio sadana butiker har i East Sheen har jag markt, jattekul :D Jag gjorde trevliga kap, blandannat ett par roda gummistovla med vita prickar pa, det ar valbehovligt har i London!

Akte in till Richmond med Carro idag, vi letar runt efter ett bra gym i narheten med simbassang, det ar inte sa latt att hitta ett bra da de har sa konstigt system har i London :/ Var inte meningen att det skulle bli nagon shopping idag men hjalp vilka kap jag har gjort!! Och flera julklappar ar kopta :D
Det regnade massa har idag sa invigde mina stovlar, 3-4 framlingar gav mig komplimanger for dom, himla kul!

Maste avrunda nu, ar jattetrott sa skall tillbaka till Reseighs place for att nana!
Saknar er som fasen dar hemma, puss pa er <3

Kommentarer
Postat av: Linda

saknar dig massor!!

hoppas allting löser sig till det bästa :)

be strong, i know you can make it!!

<3

2009-11-16 @ 23:29:41
Postat av: Linda

En till grej förresten,

jag har ju skype på min pappas data :)

så säg ett tillfälle då du kan/vill prata

så rings vi där över :)

vet inte riktigt hur det där funkar men

pappa kan ju lära mig =)



mitt mob nr är också - 0720-014167 (nytt nr)

PÖSS! ta hand om dig. / L.

2009-11-16 @ 23:42:19
Postat av: Ulrika

VÄRMDE upp färdig pizza är mer korrekt - sorry för avslöjandet;) Den var god iaf! För övrigt Elin, deer=hjort.. Alltså inga renar eller älgar heller för den delen xP



Grattis till Stövlarna och alla fynd du gjort!

Det blev tomt utan dig idag men vi måste ses snart igen, finns mycket att planera ihop!! <3 Längtar massa massa efter dig och till nästa helg ju <3

2009-11-17 @ 00:29:39
Postat av: Lovisa N

I putney så har dom ett leisure center, man tar bara buss 337 dit från mainstreet. där har dom, tror jag gym, men framför allt basänger ^^

2009-11-17 @ 12:37:46
Postat av: emme

saknar dig med <3

2009-11-17 @ 21:43:00
Postat av: tilda

Åhh jobbigt att höra att allt inte är heelt underbart som man hoppas på. men hur går de på dagarna när de e bara du & miller? & du verkar ju ha trevliga nyfunna vänner som kanske kan hjälpa dig när de e jobbigt. Snart e de dags att komma hem till sverige med, så du får tänka positivt ! :) Saknar dig vännen min <3<3<3

2009-11-18 @ 12:20:27
URL: http://tildusen.blogg.se/
Postat av: ellen

måste vara riktigt jobbigt att vara borta från nära o kära! men tänk när du får träffa arvid igen, så mycket roligare det kommer bli då :) njut av det som finns i london nu istället o ta vara på det ! :)

2009-11-18 @ 12:38:02
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0