nittonde november

Kommit igång med träningen på riktigt nu, så jäkla gött!
Igår skaffade jag och Caroline medlemskort för året ut på ett sportcenter i Richmond. Vi får gymma, gå på pass, simma (det bästa tycker jag), använda personlig tränare en timma och spela tennis. Riktigt bra, dock är det inte så billigt men det går nog inte hitta detta paket för ett billigare pris här.
Igår gymmade vi plus simmade och samma sak idag så imorgon lär jag ha en träningsvärk som heter duga!

Imorron är det helg, det ser jag fram emot! Imorgon är det även exakt fyra veckor kvar tills jag kommer hem till kära Sverige.. Mmm, julskinka..! 
Imorgon skall jag träffa Cecilia, en finsk tjej som är au-pair utanför London men som just nu är på besök här. Vad vi skall hitta på fär ännu inte helt bestämt :)
På lördag och söndag ska jag jobba volontärt i Svenska kyrkan då det är julmarknad där. På lördag skall jag servera och på söndag stå i garderob/fiskdamm, det blir trevligt, det skall jobba massa andra au-pairer där. Vi blir typ belönade med mat och förhoppningsvis blir det massa JULMAT :D Åååh, hoppashoppashoppas!


Ha en trevligt helg nu allihopa :)


Piffade upp en av mina tråkiga vita väggar häromdagen -

The wall of love ♥


Kommentarer
Postat av: Ulrikan

Åh, vilket underbart kollage du har gjort vännen min!

Härligt att det händer bra saker för dig nu. Ang. dina planer för helgen nämnde du inget om att sova hos mig.. du skulle bara våga svika! :P PussPåDig

2009-11-20 @ 10:26:35
Postat av: tilda

ååh sikka bilder ! haha minns den där svartvita när vi satt i korridoren i skolan ;) längtar verkligen tills du kmr hem :)

2009-11-20 @ 21:54:43
Postat av: Hanna

jag och dennis är inne på våran 3dje julskinka :P haha älskar det

2009-11-22 @ 23:14:00
URL: http://hannaapetterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0