fjortonde november

Ah, gammal lat jag vet men visst ar de snuskigt bra?!



Fredag den trettonden var en kanondag!
Gymmade+simmade med Carro pa dagen, himlans skont, jag maste verkligen komma igang nu!
Tog sedan hand om Miller @ Jasons place, gick hem igen dar Reseigh och hennes kille Martin hade mysmiddag i koket, de hade en liten fodelsedagsmiddag for Martin som fyllde ar igar. Jag tankte att jag gar upp pa mitt rum, de vill lixom vara ensamma saklart men nejnej, de ropade in mig till koket for ett glas vin, de ar sa himla goa! Satt o tjotade en timma, sen gick jag ut och motte upp Carro och vi gick tillbaka till mig. Vi sjong "ja ma han leva" for Martin, det var himla kul, hahaha, han blev jatteglad :D
Sen fixade vi oss for utgang. Val klara tog vi bussen till Barnes, hem till Jessica for lite pree-party med henne, Elin och Nina :)
Efter lite mys hos Jess akte vi mot Picadilly Circus och cluben TigerTiger dar vi dansade nastan nonstop till klockan tre da det stangde. Det var typ skandinavisk kvall dar sa vi traffade pa en massa svenskar blandannat och jag blev typ stalkad av en norrman hela kvallen. Skitkul kvall iallafall och idag kan jag knappt ga kanner jag efter att dansat sa mycket i klack!
Skont att Ulrikababe ska spendera natten hos mig inatt och vi ska ta det lugnt och ha myskvall med film och marabou choklaaad :) Nu skall jag in mot stan och mota upp henne for att utforska ett par museeum och annat :)

Hoppas ni har en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vad kul du verkar ha det!

Golden touch påminner mig om 9:an, den är bra!

2009-11-14 @ 17:46:16
URL: http://magnussonlisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

du verkar ju ha de toppen, DUKTIGT avis. en vecka sen åker fan ja me. miss u <3

2009-11-14 @ 19:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0