femte november

Har idag for forsta gangen vart pa Harrods, med Carro.
Det fanns verkligen en massa att se! Julavdelningen var jattestor och mysig, de hade en massa vacka julkulor som kostade minst 10pund styck, galet! Matavdelningen var nog min favorit, dar hittade vi en massa gott. Vi kopte med oss supergoda brod med fyllningar och satte oss i Hyde Park och at bland faglarna och de sota ekorrarna :)

Kopte forsta julklappen idag - till min kara syster. Blir du nyfiken nu Emme? ;)

Imorgon kommer Rasmusen till London, ska bli sa kul att traffa honom!
Hoppas han har med sig losgodis till mig :D:D Da blir jag lycklig!!


Ne, nu skall jag hamta Miller.
Hors snart!



Kommentarer
Postat av: Linda

HAHA fyy vad söt "squirrel" :D

2009-11-05 @ 21:32:54
Postat av: emme

aaa jättenyfiken :) <3 sakna dig

2009-11-05 @ 22:46:06
Postat av: Anonym

nee va skoj rasmus från "klassen"?

saknar dej

2009-11-07 @ 16:49:15
URL: http://smultronett.blogg.se/
Postat av: EliiiiiiasSvensson

http://EliasSvenssoon.bilddagboken.se/p/show.html?id=423216730&directlink=1 kolla länken! :D



Saknar dig syster :( :) <3

2009-11-09 @ 22:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0