tjugofemte maj

Inte hunnit skriva det senaste..
Det är mycket som gäller nu, och mer blir det.

Lördagen spenderades med min Ulrika hela dagen, sådana dagar gillar jag!
Vi åkte ner till stan och fick gratis kaffe & kaka på hovrättstorget då Norrköping utmanat Jönköping i Sveriges största fika eller något sånt.. vet dock inte hur det gick sen?
Gick en sväng på stan och sen på A6 och letade efter Sophias present, det var inte så lätt.. men tillslut bestämde vi oss för att köpa en chokladfondue plus jordgubbar & choklad och om hon inte blev nöjd så kunde hon ju byta..
Åkte förbi mig och la oss i solen en timme och guuud vad skönt! Sen drog vi oss mot tenhult där Fia bjöd på sjukt god middag och tårta efter :)  Hon blev jättenöjd med presenten som vi även invigde på kvällen.. Mmmm!

Söndag morgon åkte jag och älsk på en lite biltripp till Oskarhamn där hans bror studerar och bor. Jag har aldrig kört så långt (ca 2-3 timmar) så jag var riktigt trött när vi var framme! Vi åkte till en studio för att spela in en låt, arvid sjöng så fint så men det tog flera timmar innan det blev klart så det blev ganska segt för mig som inte förstår mig på detdär.
Åkte och köpte taco grejjer och fixade taco hemma hos Jonathan, gott vare. Sen bäddade vi upp för att sova.
Gick upp tidigt idag för att åka till havet innan hemfärd, verkligen hur fint som helst. Synd att det inte är tillräckligt varmt för att bada!
Kände mig en aning stressad när jag körde hem för jag hade tandläkartid vid 2, jag hann precis!
Usch jag måste bli bättre med tandtråden nu, ett hål har jag som ska lagas om några veckor :/ gillar jag inte.

Nepp nu måste jag gå, jag ska ta med papi till tenhult och visa var bal-bilen står så han vet vart han ska hämta den imon!
Böö, jag är inte alls redo för balen, har inte hunnit med att peppa, tiden går så fruktansvärt fort.. 
Vädret verkar iallafall bli bra på dagen imon och det är ju toppen!
Kom och kolla mellan 3-4 vettja :)

Slänger in lite bilder från Oskarshamn sen..


PUSS

Kommentarer
Postat av: tilda

inte pepp jag hlr, men de blir vi nog imon :) du kmr va finast av alla ! <3

2009-05-25 @ 22:24:22
URL: http://tildusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0