tjugoandra maj

Lämnade Nässjö ganska tidigt idag, vid 10tiden ungefär, för jag skulle till Hannapanna i Tenhult för att testa balfrisyr... igen. Jag velar hela tiden och vet fortfarande inte exakt hur jag vill ha mitt hår men jag vet iallafall lite mer nu. Snäll som hon är ska jag få låna hennes löshår, det testade vi idag och det verkar kanon :) Jag kommer nog inte kunna bestämma mig angående frisyren förrän på själva baldagen..
Har spenderat dagen med Ulrika, fick tårta och annat gott hemma hos henne eftersom hennes mor fyller år idag och det är ju aldrig fel! Vi har även tvättat hennes pappas bil, som jag ska åka i till balen :) Första gången jag såg den idag faktiskt och det blir ett nöje att åka den. Hoppas på bra väder så vi kan ta bort taket, då kan vi även sitta på sätet.. om inte blir det riktigt riktigt trång där bak under taket eftersom det är en liten bil för 4 pers.

Just nu ligger vännen min och tar en tupptur eftersom hon ska jobba natt inatt, när hon vaknar upp ska vi baka morotskaka och sen slå på en film eller något innan hon jobbar (:



Bilder från igår när vi tog en promenix i nässjö och lekte i parken, jag åkte blandannat rutschekana(stavning?) med wildah, det var kul det kan jag lova! haha





                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0