sista maj

Tid för bloggande finns det knappt nu alltså..
Usch, vill inte att tiden ska försvinna som den gör,
imon börjar e ny månad och det är enbart 
12 dagar kvar till studenten och jag vill inte möta livet efter än!

Vad har hänt de senaste dagarna då?
Inte så mycket som behöver skrivas,
marknad, shopping, grillning och njutit av solen..
Igår jobbade jag hela dagen
började klockan 12 då jag plus några till från skolan lagade mat i skolans kök
till ett bröllop i norrahammar
Vid 5 åkte jag och tilda vidare för att servera på detta bröllop
skulle jobbat till 10 egentligen men kom inte ifrån förrän vid 12.
Så 12 timmar jobbade jag och tilda sammanlagt
men jobbet var ganska slappt så det gjorde ingenting
och pengarna är välbehövda nu så..
Gick sen till älskling som bor precis bredvid och somnade gott i hans famn (:


Ne, nu måste jag börja packa.
Imorgon drar alla HR 3orna till Bornholm
där det blir cykling, studiebesök och massa annat.
Hemma på onsdag kväll igen,
blir nog trevligt!

Ska förbi mamma om en stund och gratta henne på morsdag
sen hämta tilda på stationen som ska sova hos mig..



PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0