nittonde maj

Idag är det endast EN vecka kvar till balen, helt galet!
Mamma tog med mig och fixade naglarna inför balen igår,
jag måste vänja mig vid dom det är därför jag gjorde det redan..
Skitsnyggt blev det men fy vad ovant och jobbigt! Jag har skitsvårt för att skriva sms och skriva på tangentbordet!




Efter skolan igår gick jag och Tilda in till stan, gud vad underbart det var att gå igenom rådhusparken!
I vanliga fall tänker man verkligen inte på hur fint det är när alla träden blir gröna och det blommar, men efter att ha varit på Island blir men verkligen i chock.
Likaså i Idaspark är det jättefint, har aldrig tänkt på det förr..
Tog till&med lite foton;

   


Idag har det inte hänt så mycket, vaknade upp med min älskling brevid mig och det var underbart såklart! :) 
Han åkte till skolan och jag öppnade mina resväskor och började packa upp, lat som jag är har jag inte orkat det ännu..
Har hållt på och håller ännu på med att tvätta upp alls smutstvätt, snart klar äntligen.
När jag är det ska jag ner till stan för att sola (behöver få lite färg till balen!) och hälsa på mormor som jag saknar så!
Sen ska jag vidare till Tenhult för att äntligen få se Desperate Housewives igen tillsammans med min bästaste vän ♥


KISSES


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du har haft det bra på Island :) Vi måste juu bestämma lite inför uppsättningen. Du kan väl höra av dig när du har tid? Kram

2009-05-19 @ 20:40:06
Postat av: Ulrika

Naaw, det var jättemysigt med dig igår (a)

Men hur gör vi med DH-banden? Vill du ha dom idag?

Massa puss på dig

2009-05-20 @ 08:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0