HEMMA!

Yes, nu är jag hemma igen, hur skönt som helst!
Resan hem igår gick jättebra, dock lite surt att vi fick splittrade platser på flygresan..
Åkte tåg från Danmark till Jönköping där min efterlängtade Arvid stod och väntade så sött på stationen, vad härligt (men ovant!) att få hålla om honom igen! Helt underbart ♥
Och att se gröna träd och blommor var en chock efter kala Island, vilken glädje att komma hem till :)
Lite surt att det första man skulle göra när man kom hem var att sätta sig framför tv;n och Euro vision, men det är ju ett måste att se! Som förväntat vann ju goingen Alexander, låten är grymm!
Somnade sedan gött i mina sköna säng omhållen av min prins.

Vaknade klockan 6 imorse (klockan 8 i isländsk tid) när klockan ringde, för det var dax att jobba!
Ingen vila inte.. Men jag var inte butter för det för solen lös och vädret var hur fint som helst :)
Jobbet gick bra, vi hade en kille på upplärning i köket för han ska jobba hos oss i sommar, trevligt med en kille i köket som omväxlig för det jobbar bara kvinnor där..
David heter han och jag fick hela tiden för mig att han hette Daniel? Vet inte varför men flera gånger kallade jag han för det så tillslut kallade han mig för "Märta", hahaha..

Efter jobbet brummade jag till Tenhult för ett kärt återseende med min Ulrika, skönt att träffa hon!
Nu är vi hos mig och hon står i duschen just nu, fast ne nu kom hon ut.. Så nu ska jag sluta skriva..

Imon är det skola igen och massa läxor ska in..
Är dom gjorda?..nejnej :/


NATTINATTI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0