trettioförsta mars


nu är det inte långt kvar,
Island om bara 20 dagar!
:)


kom hem precis
slapp dag i skolan
gymmet
snabbis på stan med arvid och hampus

nu blir det plugg inför provet om rasism imon
tvätta och fixa litegranna
och ikväll blir det desperate housewives m ulrika
och nana hos hon :)
mys!  ♥
imorgon reser hon till london i en vecka
så vi måste ses lite innan!


igår gjorde vi drinkar på bartekniken, kul är det!

    

drinken till höger gjorde jag
en cosmopolitan, sex & the city drinken ;D
har alltid velat pröva den!

Cosmopolitan
4 cl citronvodka
2 cl Cointreau
6 cl cranberryjuice
(pressad citron eller lime)
Is

Röres eller skakas beroende på om du vill ha drinken klar eller grumlig.
Servera i martiniglas med en citronskiva som garnering.

(3cl vodka tycker jag blir lagom eftersom jag inte gillar så starka drinkar)



/ E

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Nu ar jag i LONDON!! Allt gick val och jag somnade straight away when we got home :P Ova nu pa sin engelska inna Island. Hoppas vi ses den 8e for sushi sen da <33333 Pussssssar

2009-04-02 @ 11:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0