fjortonde mars


Godmorgon!
var uppe redan vid 8 idag,
älskling skulle jobba så då åkte jag hem.
är riktigt trött nu!

Tummen upp för att  Elisabeth åkte ur lets dance igår!!
tyckte hon var så tråkigt på dansgolvet,
inte mkt taktkänsla alls hade tanten..

För er kladdkake-älskare
tänker jag skriva upp receptet
på en jag gjorde igår som ni borde pröva :)

Mockakladdkaka

gör en vanlig sats kladdkaka
låt svalna

glasyr (samma som till kokosrutor);
60 gram smör
3½ dl florsocker
ca 4 msk kallt kaffe
1 msk kakao
2 tsk vaniljsocker

smeta ut glasyren på kakan
hacka hasselnötter och strö på.
MUMS!


Ikväll blir det jobb
ska servera på Parken i gislaved
Roy & Roger (..har en mack ihop) ska uppträda där
så det ska bli riktigt kul!


ne, nu blir det frukost.
trevlig helg folk :)

/ E

Kommentarer
Postat av: Lilla Blåbär

Kaka(: Har du kommit på det själv?

Själv ser man aldrig på let's dance, tkr det är trist att följa men kul när man ser det ihop med vänner. BTW ringde jag malinflickan innan men hon var upptagen. Pusspårej

2009-03-15 @ 16:52:24
Postat av: Linda

Den kladdkakan ska lätt prövas då man blir redigt

jäkla gottesugen ;D

2009-03-15 @ 19:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0