trettonde juli

Slutade jobbet för en stund sedan, sitter på bibblan o lånar dator,
eftersom vi inte gjort något åt datorproblemet hemma..

har tyvärr inte fått något mejl angående min au pair, buhu :(


Idag var enda jobbdagen för denna vecka, hur skönt som helst!
men sen börjar det på måndag igen
och då är det även ÅTTA dagar i sträck som gäller :/  
ser inte fram emot det!

Imorgon ska jag giva blod, andra gången jag gör det,
och jag är mer nervös denna gången..
Det med tanke på hur sjukt tjock nålen är :O
Som tur är ska älskling hålla mig i handen genom hela proceduren :)

På onsdag drar jag till Värmland, kommer hem söndag.
Och där jag ska bo finns det knappt ingen teckning, just so you know..


Hej på ett tag.


Kommentarer
Postat av: my

hoppas du har det bra i värmland.



btw; fin blogg! :)

2009-07-21 @ 15:49:27
URL: http://mytyp.blogg.se/
Postat av: Blåbär

Wow, blodgivningen var det ja! Du får berätta mer om det sen :P Mitt huvud är helt fucked up efter allt jobb. Nu i helgen ska jag bara ah roligt :D

2009-07-23 @ 16:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0