tjugosjunde juli

Tråkigt att inte kunna uppdatera bloggen så mycket just nu
men så äre och det kommer nog vara så ett bra tag..

Trippen till värmland var underbar
ett par dagar på en liten ö
i en stuga utan el, enbart ett par sängar o en kamin
hur mysigt som helst, dessutom var vi utan teckning
skönt att koppla av från allt!
behövdes verkligen för väl hemma sedan var det ju dags för jobb igen
idag var sista dagen av mina åtta dagar i rad
har gått väldigt bra, fast nu är kroppen sleten!
imon är jag ledig o sen jobbar jag till fredag,
på lördag ska jag servera på chefens dotters bröllop
det blir kul, tildur ska ju oxo jobba :)

Äntligen har Marie ("au pair i london-fixarn") ringt mig!
hon sade det att familjerna inte vill ha en au pair i enbart
sex månader så det fick mig att tänka till och jag vill inte riskera
att bli kvar i sverige för att chefen KANSKE kommer ha ett jobb till mig då
som säkerligen bara är ett extrajobb, för arbetskamraterna sa det att
någon fast tjänst har de inte än på länge..
så Marie och jag kom överens om att jag ska stanna i London i ett år!
Hon har semester nu så jag kommer inte få mer info förrän efter 17e augusti
förhoppningsvis har jag en familj i slutet av augusti o så drar jag i september,
shit vad jag längtar!



Solnedgången i Värmland på min födelsedag, så himla fin dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Överfin bild asså! Guuuumman<3 Jag vill ha dig här hos mig...

2009-07-31 @ 00:34:41
Postat av: / Ulrika

2009-07-31 @ 00:34:58
Postat av: J

De "tvingade" väl inte dig servera där?

2011-09-29 @ 19:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0