åttonde juli

Bloggtorka nu,
datorn där hemma krashade för drygt en vecka sen
och vi fick reda på anledningen idag;
moderkortet har sprucket och som datanissen förklarade
"det betyder att datorn är likamed död"..
woho! jag lipar ju ihjäl mig om vi inte lyckas rädda alla foton..
det är nog mest islandsfotona tror jag som gör mig ledsen om de försvinner..
de finns ju bara på min dator :/
matilda, du har inte kvar dom va?

jaja, jag sitter iallafall hos ulrika nu,
vi ska strax ut på en långpromenad. skönt :)

igår lånade jag lisas data och skanner för att få iväg alla au pair papper,
tack så jättemycket lisa :)
på vägen hem kom jag dock på att jag glömt skicka foton på mig själv,
så det skickade jag precis iväg härifrån..
så nu är det bara att vänta på en familj ;D
åååh, vad pirrigt detta är!

Nu är det massa jobb som gäller,
och hemma ska vi börja måla hela huset, inte allt för kul..
på fredag blir det klassträff hos Putte på Öa, grillning och mys :)
Nästa vecka kanske jag åker till Värmland ett par dagar,
förmodligen över min födelsedag den 17;de..
vi får väl se hur det blir :)

såja, lite uppdatering från mitt liv iallafall,
blir nog inte någon på ett tag nu..


Puss på er vänner :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej har bara några få kort kvar :( men kanske att man kan rädda de på nått sätt ? hoppas hoppas ! yeeei ses imon baby , då blire grill o mys för fulla muggar :) Saknar dig <3

2009-07-09 @ 12:57:52
URL: http://tildusen.blogg.se/
Postat av: Lisa

varsågod! hoppas du får Islandsbilderna tillbaka!

2009-07-12 @ 21:10:04
URL: http://magnussonlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0