tjugofemte februari





Mmm, tog precis ut dessa härligheter ur ugnen - VANILJbullar, de godaste bullarna enligt mig :)


Tänkte slänga in lite bilder från i fredags då det var klassfest/födelsedagsfest hos Puttelajnen som fyllt 19.
Riktigt kul var det, HR3int är skiten! Får ångest när jag tänker på att lämna klassen efter studenten, de flesta kommer säkerligen tappa kontakten tyvärr :/ :(
PUSS PÅ ER :*
 

(bilderna är klickbara)

                  
Födelsedagsbarnet!                         Lisa & Madde 
                                                     Madde ser helt galen ut!






           
              <3                                                Ralle & jag 
 


/ E
             


Kommentarer
Postat av: maddline

hahahhahahaahha.. jag såg psyko ut.

va fin du har gjort din blogg :)

simma på onsdag.

klart vi inte får tappa kontakten.

fest i vaggeryd i sommar ju (:

pusss

2009-02-26 @ 14:20:29
URL: http://bexson.blogg.se/
Postat av: Lisa

HR3INT forever!<3

2009-02-28 @ 13:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0