tolfte april

8 dagar kvar till avfärd
inga fler mardrömmar änsålänge, tack & lov!


Några dagar sen jag skrev nu,
inte haft tid riktigt, inte vart hemma sen torsdag..
tidigt i torsdags morse kom min älskade vän ulrika hem från london
03.30 var jag snäll och hämtade henne på stationen i jkpg
åkte till tenhult där vi pratade i ett par timmar innan vi gick och la oss
efter att ha hört om hennes resa är jag riktigt sugen på att besöka england
ångrar nästan att jag inte tog praktik där :O
nejdå, island kommer bli toppen
men till england vill jag verkligen snart!

senare på dagen åkte vi in till stan för att käka sushi (<3) på bamboo city
sjukt gott vare!
sen tog vi varsin cider på centrum
vid 23tiden blev det harrys
för att se everfold (älsklings band) spela!
skitbra gick det för dom, jätteduktiga :)
jag gillade speciellt covern på the hives
"tick tick tick... BOOOM!"

   

I helgen har det bara varit jobb i princip
blir så sjukt trött efter en dag på jobbet..
på lördags kvällen var jag hos älsk
åt påskmiddag och letade påskägg med hans familj & mormor ^^
det var mys!

idag var jag till&med duktig och tränade efter jobbet
det är inte dåligt!

träning i veckan madde & tessan?!  (:



kommer verkligen bli sjukt jobbigt utan att få känna din närhet
en hel månad utan dina kramar och kyssar
din kärlek och ömhet..
 ♥



/ E

Kommentarer
Postat av: Linda :D !!

det kommer nog gå jättebra ska du se elin :)!

det är alltid nyttigt att vara ifrån varandra..

men antar att du har hört ifrån såå många nu ^^

saknar lektionerna i skolan nu..du,jag å matilda

hade riktigt skoj !

2009-04-12 @ 20:40:59
Postat av: Emme

Med tanke på att det är ett nytt land, mycket att se och hitta på, att du skall praktisera och har massa vänner med dig så kommer tiden gå väldigt fort. En månad går nog fortare än man tror.. Tror nog det går bra.. Värre för Arvid som går i Sverige och väntar på dig stackarn ^^

2009-04-12 @ 21:56:07
URL: http://emmlizanslycka.blogg.se/
Postat av: elin

-jaa linda, jag saknar det massor jag med! :(

hoppas du får det kul på din praktik på café paus!



-du har nog rätt syster :)

2009-04-12 @ 23:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0