sjätte april

härligt med looooov!

sitter hos syster nu
hon jobbar så jag hämtade busungen på dagis idag
så kul att hon känner igen mig hela tiden nu
hon skrek "ejiiii" direkt när hon såg mig ;D






om exakt 2 veckor är jag på island
längtar!
har dock börjat drömma mardrömmar om det nu
inatt drömde jag att det var dagen då jag skulle åka
och jag hade inte packat
jag fick panik och slängde ihop allt jag skulle ha med
och när jag satt på bussen ner t resecentrum
så kom jag på att jag glömt tåg & flyg biljetterna
och kunde inte åka till island..

usch usch, hoppas jag slipper fler sånna drömmar! 


ne, nu kom syster hem :)
så puss & kram :*

/ E

Kommentarer
Postat av: maddline

snyggis :)

paue och sandra pratar om att dom ska ut på onsdag! jag funderar på att också gå ut, och sååååklart ska du också med då (: få med dej tildus också!

ska vi träna på torsdag? Love ya <3 Pusss

2009-04-07 @ 10:04:16
Postat av: tilda

usch o fy för mardrömmar, jag vet hur det känns ! men de kmr bli bra serru :) iaf för mig som har dig med mig :) <3

2009-04-07 @ 13:47:58
URL: http://tildusen.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Shit, det är typ 8 dagar kvar nu :O

Bara -.- Whaa, vad ska vi göra?!

Tack för i torsdags sötnos (:

KÄRLEK till Dig

2009-04-12 @ 18:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0