nittonde april


Idag är sista dagen i Sverige
för imon bär det av till Island
svårt att förstå att 20de april är här
den dagen har alltid verkat så långt bort ;o

älskling åkte hem redan vid 11 idag
saknar honom redan, min fina man ♥
har i princip packat klart nu, känns bra
5-6 kilo övervikt blev det..
någon som vet vad övervikt kostar per kilo ungefär?

har vart på A6 en sväng oxo
köpt mobilpåfyllning
och en tröjja som jag länge velat ha!

snart kommer Ulrika som är snäll
och ska hjälpa mig med att lägga i slingor i håret :)
kommer sakna dig min sötnöt!




ååhhh, imonimonimon,
det pirrar massor i min mage!




/ E

Kommentarer
Postat av: Anonym

det pirrar i min mage med :( blä jag e livrädd va har vi gett oss in på ?

2009-04-19 @ 18:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0